Договір публічної оферти

Шановні Клієнти!

Використання сервісу сайту https://skyexpress.lg.ua/ (далі – Сайт) можливе лише на умовах Оферти. Якщо Ви не приймаєте у повному обсязі умови Оферти, використання сервісу заборонено. Наведений нижче текст Оферти є адресованим фізичним особам офіційною публічною пропозицією укласти договір відповідно до Закону України. Договір вважається укладеним і набуває чинності з моменту вчинення Вами дій, передбачених в Оферті та що означають Ваше беззастережне приєднання до всіх умов Оферти без будь-яких вилучень чи обмежень.

  1. Загальні положення
    1. Адміністрація Сайту, іменована надалі «Компанія», укладає цей договір з будь-якою особою, яка надалі іменується «Клієнт».
    2. Цей документ є офіційною пропозицією (публічною офертою) Компанії та містить усі істотні умови для придбання для Клієнта маршрутних квитанцій на пасажирські рейси автобусів Перевізника та партнерів Перевізника автобусними маршрутами (надалі – Рейси) відповідно до затверджених Перевізником розкладів та на основі його тарифів.
    3. Цим відповідно до Закону України «Про персональні дані» Ви підтверджуєте свою згоду на обробку персональних даних: збирання, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), використання, блокування, знеособлення, знищення. Компанія гарантує конфіденційність отриманої нами інформації. Обробка персональних даних здійснюється з метою ефективного виконання замовлень, договорів та ін. Термін дії Вашої згоди є необмеженим.
    4. У разі прийняття наведених нижче умов юридична або фізична особа, яка робить акцепт цієї оферти, стає Клієнтом.
  2. Предмет договору
    1. Компанія зобов’язується від власного імені, але за рахунок Клієнта та за його дорученням здійснити юридичні та фактичні дії, спрямовані на придбання за договором купівлі-продажу на користь Клієнта, для нього особисто та/або для інших осіб (далі – Пасажирів) місце у транспортному засобі відповідно до вимог, зазначених Клієнтом під час оформлення заявки на бронювання місця в автобусі.
    2. Клієнт передає Компанії кошти, надає відомості, необхідні для виконання цього доручення, а Компанія передає Клієнту маршрутну квитанцію на e-mail, вказану при оформленні замовлення.
    3. Умови проїзду та вартість місця в транспортному засобі, придбаного на користь Клієнта, вказуються в маршрутній квитанції, яка є невід’ємною частиною цього договору і є підтвердженням виконання Компанією цього доручення.
    4. Компанія є комерційним представником Клієнта. Безпосередньо послуги надаються Клієнту третіми особами – перевізником та/або іншими особами, які надають послуги.
  3. Права та обов’язки сторін
    1. Компанія зобов’язується підібрати Клієнту маршрутні квитанції, які відповідають вимогам, зазначеним Клієнтом у процесі заповнення форми бронювання маршрутної квитанції. Компанія здійснює бронювання та оплату маршрутних квитанцій за рахунок Клієнта, проводить переговори та укладає необхідні угоди, спрямовані на придбання маршрутних квитанцій.
    2. Виконання зобов’язань Компанії за цим договором підтверджується передачею Клієнту маршрутних квитанцій.
    3. Компанія має право:
      1. Відмовитись від виконання цього договору у разі порушення Клієнтом порядку оплати або ненадання Клієнтом суттєвих відомостей, необхідних для придбання маршрутних квитанцій. У разі Клієнт зобов’язується оплатити Компанії витрати, понесені Компанією з метою виконання цього договору.
      2. Відключати та включати сервіс, проводити профілактичні роботи на сервері та іншому обладнанні, задіяному у діяльності Компанії у зручний час, інформуючи про це Клієнтів на Сайті.
      3. Встановлювати та змінювати сервісні збори при оформленні маршрутних квитанцій, а також концепцію ціноутворення у будь-який час.
      4. Надавати Клієнту інформацію про операторів та способи оплати в обсязі, узгодженому з операторами та платіжними системами, що беруть участь у купівлі маршрутних квитанцій.
      5. Отримати від перевізників бонуси, знижки та інші форми матеріального заохочення за придбання маршрутних квитанцій та залишити їх у своєму розпорядженні як додаткову вигоду.
    4. Клієнт зобов’язується:
      1. Вивчити та погодитися з правилами перевезення пасажирів, тварин, багажу, встановлених у конкретного перевізника.
      2. Не розпочинати оформлення замовлення маршрутної квитанції, попередньо не ознайомившись із правилами Компанії.
      3. При заповненні даних про броньовану маршрутну квитанцію нести повну відповідальність за достовірність даних про Пасажира, про дату поїздки, час і місце відправлення автобуса, а при отриманні маршрутної квитанції на e-mail – особисто перевірити правильність вказівки всіх даних.
      4. Здійснити своєчасну оплату маршрутної квитанції відповідно до умов цього договору, зберігати її до закінчення поїздки та пред’являти на вимогу служби контролю.
      5. З’явитися до місця відправлення автобуса, зазначеного у маршрутній квитанції, та зареєструватися в екіпажу не пізніше ніж за 10 хвилин до вказаного у маршрутній квитанції часу відправлення автобуса.
    5. На посадці Пасажир зобов’язаний пред’явити документ, на підставі якого заповнені дані маршрутної квитанції, та роздруковану маршрутну квитанцію, якщо Перевізником не встановлено інше. Пасажира попереджено про те, що при відмові пред’явити документи, необхідні для поїздки, або за відсутності будь-якого з документів перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Пасажиром. Перевізник має право також відмовити в поїздці, якщо екіпаж автобуса має підозри, що документи, необхідні для поїздки, можуть викликати у Пасажира проблеми з прикордонними службами різних держав і затримку під час проходження кордонів.
    6. Документи, необхідні для поїздки – документи, які дозволяють Пасажиру перетинати внутрішні та зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або не закінчиться під час передбачуваної поїздки. Відповідальність за наявність документів, необхідних для подорожі, повністю лежить на Пасажирі.
  4. Оформлення, бронювання та оплата маршрутних квитанцій
    1. Маршрутна квитанція вважається купленою Клієнтом при переході поточного стану статусу замовлення в системі обліку Компанії зі стану «Заброньований» у стан «Оплачено».
    2. Оформлена маршрутна квитанція має бути оплачена Клієнтом протягом часу, вказаного після оформлення замовлення (тайм-ліміт), за допомогою платіжної системи. Компанія повідомляє Клієнта про значення тайм-ліміту оплати перед переходом на сторінку платіжної системи для оплати замовлення. У разі, якщо замовлення не буде сплачено до настання тайм-ліміту, то воно буде анульоване. Анульоване замовлення не може бути відновлено для повторної оплати, окрім створення нового замовлення на Сайті.
    3. Компанія має право стягувати з Клієнта додаткові сервісні збори за послуги з бронювання та оформлення маршрутних квитанцій. Сервісний збір включається у вартість замовлення та у разі повернення маршрутних квитанцій або відмови Клієнта від послуг третіх осіб не підлягає поверненню, за винятком випадків скасування Рейсу з вини перевізника.
  5. Звіт компанії з виконання доручення
    1. Звітом Компанії про виконання цього доручення буде передача Клієнту маршрутних квитанцій, що включають сервісні збори.
  6. Умови повернення квитка
    1. Примусове повернення коштів за Квиток:
      1. У випадку повідомлення Постачальником про скасування рейсу, з тієї чи іншої причини, Сайт здійснює повернення Коштів отриманих в якості оплати Квитка, шляхом яким вони надійшли у 100% розмірі до вартості Квитка, або за наявності, пропонує придбати інший Квиток на рейс того самого або іншого Постачальника.
    2. ЗАУВАЖТЕ, вартість Квитка на рейс іншого постачальника може відрізнятись.
    3. Добровільне повернення:
      1. У разі оформлення повернення Квитка, за власної ініціативи Користувача, Сайт повертає кошти користувачу керуючись даними автоматизованих розрахунків повернення грошових коштів наданих Постачальником;
      2. Умови повернення Квитка кожного Постачальника відрізняється у відповідності до внутрішніх правил;
      3. Агентська винагорода та Сервісний збір Сайту , у випадку добровільного повернення Квитка, поверненню не підлягає;
      4. Квиток придбаний Користувачем за акційними та/або зниженими тарифами, у тому числі і при використанні коду, що надає право на знижку, повертаються на умовах 100 % утримання від вартості Квитка.
    4. Кошти або частина Коштів, при умові вирахування обов’язкових утримань, при поверненні Квитка безпосередньо через Сайт, перераховуються на Користувачу протягом 10 днів після відправлення останнього рейсу з замовлення та/або прийнятого Постачальником та/або Сайт рішення, щодо повернення Користувачу коштів, шляхом аналогічним надходженню коштів.
    5. У випадку незгоди Користувача, з сумою що повернута або підлягає поверненню, рішення щодо суми такого повернення, приймає виключно Постачальник.
    6. ЗАУВАЖТЕ, що Постанова Кабінету Міністрів України № 176 від 18 лютого 1997 р. «Про затвердження правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», регулює питання повернення Квитка виключно у касу Автостанції, а також не охоплює поняття Постачальник, у відповідності до умов Договору.
    7. Процедура повернення квитка:
      1. Користувач, подає запит на повернення виключно через особистий кабінет на Сайті, детально описуючи ситуацію або надаючи супровідну інформацію (докази) при подачі запиту на повернення через особистий кабінет.
      2. Шляхи оформлення/подання запиту на повернення Квитка Користувачем:
        – варіант А. Користувач авторизується на Сайті за допомогою номеру телефону, який вказував при замовленні;
        – варіант Б. Користувач Переходить за посиланням на повернення яке надається разом з Квитком, отриманим на email (вказаний при замовленні) відразу після оплати замовлення;
    8. ЗАУВАЖТЕ, у випадку коли користувач немає можливості скористатися одним з варіантів звернення, тим самим надати Сайту можливість ідентифікувати себе, як належного користувача, Сайт залишає за собою право відмовити в розгляді такого звернення в цілях безпеки наших Користувачів/Пасажирів.
    9. У випадку якщо звернення Користувача полягає не тільки в поверненні коштів за замовлення, то це розцінюється, як претензія і подається клієнтом в офіційній формі згідно закону України “Про звернення громадян”.
  7. Відповідальність сторін
    1. Компанія несе відповідальність за виконання доручення Клієнта за цим договором відповідно до умов цього договору та законодавства України.
    2. Компанія не несе відповідальності за належне функціонування та доступність окремих сегментів мережі Інтернет під час купівлі маршрутних квитанцій.
    3. Клієнт бере на себе повну відповідальність та ризики за достовірність контактної інформації, що вводиться при оформленні, бронюванні та купівлі маршрутних квитанцій.
    4. Компанія не несе відповідальності за негативні наслідки та збитки, заподіяні Клієнту у зв’язку з такими обставинами:
      1. Неявка або запізнення на місце відправлення автобуса.
      2. Недостовірність або недостатність відомостей, наданих Клієнтом, або порушення Клієнтом встановлених правил оформлення, бронювання та оплати маршрутної квитанції.
      3. Порушення чинного законодавства України.
      4. Дії перевізників (зміна, скасування, перенесення, затримка відправлення рейсів, зміна тарифів, вилучення тарифу з продажу, анулювання неоплачених або оплачених бронювань).
      5. Знаходження у стані алкогольного, наркотичного сп’яніння і внаслідок цього неможливість скористатися послугами.
    5. Компанія не несе відповідальності за точність, достовірність та повноту інформації про поїздки (час та місце відправлення, час прибуття, ціни маршрутних квитанцій тощо), опублікованої на Сайті та у маршрутній квитанції. Ця інформація отримана безпосередньо від перевізника та публікується «як є», без додаткової перевірки.
  8. Порядок розірвання договору
    1. Цей договір може бути змінений або розірваний за взаємною згодою сторін або з інших підстав, передбачених законодавством. Заяви щодо повернення коштів, сплачених у рамках цього договору, приймаються цілодобово на Сайті. Прийом заяв на повернення коштів, сплачених у рамках цього договору, припиняється за 1 годину до відправлення автобуса. Оформлення повернення коштів, сплачених у рамках цього договору, провадиться у банківські дні з 10:00 до 17:00 за київським часом. У разі відмови від оформленої маршрутної квитанції за ініціативою Клієнта менш ніж за 1 (одну) годину до відправлення автобуса, Клієнт зобов’язується сповістити про це перевізника до відправлення автобуса, та рішення про повернення вартості або частини вартості маршрутної квитанції Клієнту приймає перевізник.
    2. У разі припинення договору та/або відмови від оформленої маршрутної квитанції за ініціативою Клієнта, останній зобов’язаний відшкодувати Компанії понесені Компанією витрати. Під витратами у разі розуміються фактично понесені витрати Компанії, зокрема кошти, витрачені Компанією з метою організації обслуговування Клієнта досі отримання письмового повідомлення від Клієнта про відмову від маршрутної квитанції, оплати штрафів і неустойок на користь перевізника та інших осіб, які надають послуги з оформлення, бронювання та купівлі маршрутних квитанцій.
  9. Форс-мажор
    1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання прийнятих на себе цим договором зобов’язань, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили, що виникли після укладання цього договору.
    2. З метою цього договору до обставин непереборної сили, зокрема, належать: пожежа, стихійні лиха, військові операції будь-якого характеру, епідемія, акти законодавчої та виконавчої влади, що перешкоджають виконанню зобов’язань, зміни імміграційної політики, терористичні акти, інші обставини поза розумним. контролю сторін. Строк виконання зобов’язань відсувається пропорційно до часу, протягом якого діятимуть такі обставини. Якщо ці обставини будуть тривати більше 3 (трьох) робочих днів, кожна зі сторін матиме право відмовитися від виконання зобов’язань за цим договором, і в цьому випадку жодна зі сторін не матиме права на відшкодування іншою стороною можливих збитків.
  10. Інші умови
    1. Цей договір набирає чинності з моменту початку процесу оформлення замовлення Клієнтом та діє до відправлення транспортного засобу від місця відправлення, зазначеного у маршрутній квитанції.
    2. Всі суперечки та розбіжності, що виникають із цього договору або у зв’язку з ним, сторони домовилися вирішувати шляхом проведення переговорів. У разі недосягнення згоди суперечка передається на вирішення суду за місцезнаходженням відповідача.
  11. Відсутність гарантій
    1. Вся інформація, надана на Сайті, надається «як вона є» з можливими помилками, без гарантій будь-якого виду, що прямо виражені або маються на увазі. Компанія не надає жодних гарантій, включаючи без обмежень гарантії відповідності певним вимогам, гарантії придатності для використання з певною метою, гарантії непорушення та гарантії, що виникають внаслідок використання або продажу. Компанія не несе відповідальності за будь-які непрямі, прямі, фактичні або опосередковані збитки, включаючи без обмежень втрачену вигоду, збитки, що виникли внаслідок використання або неможливості використання інформації Сайту та його послуг, збитки внаслідок використання надійності інформації, навіть якщо Компанія була попереджена про можливість подібних збитків.

SkyExpress
Україна Харків

Телефони:
+38 (099) 394-83-20
+38 (098) 886-13-65
+38 (073) 144-22-25

Електронна пошта:
contact@skyexpress.lg.ua

FRAME ------->